Perak FA | Ringkasan Prestasi Perak FA Sejak 2010-2014

perak graf

Seperti yang anda lihat di di atas adalah rumusan prestasi Perak FA sejak 2010 hingga 2014. Admin telah ringkaskan dalam bentuk peratusan. Menang, Seri dan Kalah telah di tukarkan dalam bentuk peratusan. Jadi, sama-samalah kita menilai dengan harapan dapat menjadikan ini sebagai panduan untuk merencana hala tuju seterusnya.

Terima Kasih.

Likes(18)Dislikes(4)
This entry was posted in Umum and tagged , on by .

About syidi

Anak Jati Perak Yang Ingin Berjasa. Perak Adalah Tempat Tumpah Darahku, Bumi Kg Permatang Raja menjadi Saksi Kelahiran ku. Kini Aku merantau ke Segenap Bumi Malaysia membawa Diri Mencari Rezeki Untuk Sesuap Nasi Tanpa Melupakan Siapa Diri dan Dari mana Asal-Usulku. Bumi Perak Darul Ridzuan Tetap Aku Kenang Sampai Mati dan Aku sentiasa merinduinya Tika diperantauan.

8 thoughts on “Perak FA | Ringkasan Prestasi Perak FA Sejak 2010-2014

  1. YB

    Kahkahkah... adakah dgn carta ini menunjukkan bahwa Perak pada 2014 tumpor lebih banyak dr musim2 sblm ni termasuk ketika musim 2010 nan lalu? Hahahahaha... entah le kome wehh.. layan kan ajerlah

    Likes(3)Dislikes(1)
    1. YB

      Aik? KPI ? Pafa ada KPI ke yob? Laaaaa... teman langsung taktau... jenuh mencari info apa KPI pafa tahun 2014... errr.. taun lps pon sama... idak le berjumpe... ada ekk KPI?.. yg sebenornya teman malu nak tanya... menatang apa KPI neh? Produk pencuci terbaru ke mcm jenama FAB, TOP, DAIA, TROJAN, BREEZE, JOY ...blablabla..

      Likes(4)Dislikes(2)
  2. syidi Post author

    Salam.

    2010 hingga 2014 peratusan kemenangan tidak pernah melepasi 40 %!. What a record yob! Hebat tak? Untuk makluman , carta ini telah pun di sampaikan kepada Pengurus Perak FA petang tadi.

    Likes(3)Dislikes(0)
  3. Jaji

    Kalau tak silap teman, carta di atas dipanggil carta bar (bar chart). Ate elok bebenor le admin SDN sampaikan carta itu kepada admin PAFA. Bior deme kaji sikit dan buat penilaian sama ada pasukan bola di bawah kendalian deme tu bertambah baik atau sebaliknya. Pada masa yang sama bior deme kaji di mana kelemahan ketara yang prlu diperbaiki dan diperbetulkan. Deme ingat dengan menjaga kebajikan pemain (taat bayar gai) dah cukup untuk pertingkat tahap keberkesanan pasukan. Banyak lagi yang deme perlu buat. Kaji dan selidik dalam kalangan pasukan yang telah berjaya dan mendakap beberapa piala. Mana yang bermanfaat, cuba terapkan ke dalam pasukan Perak. Itu aja le pesanan yang dapat teman sampaikan melalui wadah portal SDN ni.

    Likes(2)Dislikes(0)
  4. haemo

    YB..PAFA xde KPI..yang ade KPI ni peminat n penyokong je..sbb tu peminat n penyokong je yg tau turun naik bola sepak perak ni smpaikn carta bar tu pun peminat yang kene bentangkan kn kt deme..KPI deme Kantung Poket Isi dah la....

    Likes(1)Dislikes(0)
    1. YB

      Setiap tahun ada je isu, balik2 benda yg sama je saban tahun.. kikiki.. tatau la nak kate apa dah.. itupun tah reporter kayu mana bole kuar artikel kate PERAK TERUS CEMERLANG!!! Adoilaaa.. kot ye pon nak mengampu...jgn la nampak benor bahalol.. org faham budaya ampu, bodek dan jilat tp jgn bodohkan peminat dan penyokong bolasepak Perak... haishh..

      Likes(3)Dislikes(0)

Comments are closed.