Perak FA | Pelancaran Jersi & Pengenalan Pasukan Musim 2010

Perak FA | Persatuan Bolasepak Perak

Pelancaran Jersi & Pengenalan Pasukan Perak Musim 2010

Tarikh: Selasa, 29 Disember 2009
Masa: 12:30 petang
Venue: Ipoh Parade Shopping Mall

Jersi Perak Musim 2010 - Promo V23

Nota: Jualan jersi Perak akan menyusul di SDN tidak lama lagi.

Likes(1)Dislikes(0)

8 thoughts on “Perak FA | Pelancaran Jersi & Pengenalan Pasukan Musim 2010

  1. sunrise

    salam....

    Tahniah kepada yang menaja pakaian sukan untuk Pasukan Perak. Kali ini perlancaran akan dapat ditonton oleh semua lapisan masyarakat.

    Likes(0)Dislikes(0)
  2. chuck

    Salam..

    Roadshow untuk setiap daerah.Barulah nostalgia lampau kembali terjalin.Selain daripada mendekatkan peminat/rakyat Perak dengan skuad yob.

    Timbang-tarala.

    Salam..

    Likes(0)Dislikes(0)
  3. Xman360

    asalamualaikum..
    ini la yang dikatakan mendekatkan yang dah jauh merapatkan yang dah lama terjalin.pertama sekali aku nak ucapkan tahniah dan syabas kepada pengurusan baru yang berusaha untuk mendekatkan pasukan dengan peminat peminat diseluruh pelusuk negeri,dengan cara ini dapatla kita meramaikan lagi penonton di stadium,apa pun jersi baru perak tahun 2010 aku rasa lebih bersemangat kenegerian dan ini akan menaikan semangat para pemain bila memakainya nanti,insyalah...kepada peminat dan penyokong pasuka perak ayuh buktikan taat setia kome semua kepada negeri tercinta,lupa kan lah sengketa lama kita buka lembaran baru....aku cargas dulu ....adios.....

    Likes(0)Dislikes(0)
  4. chuck

    Salam..

    Jika ingin mendekatkan yang jauh,yang dekat janganlah lari bila yang jauh dekati.Nostalgia lampau serta pelbagai lagi kenangan silam yang diharapkan kembali menjelma serta terjalin pula tidak akan tercapai jika ade sebahagian pihak hanya memikirkan diri sendri tanpa memikirkan harapan serta hati fan yob.

    Sungguhpun kita tidak mampu untuk memuaskan hati semua pihak,namun cara penyelesaian yang menggunakan akal serta bijak tanpa menyentuh atau menyinggung hati pihak yang lain adelah yang terbaik.

    Disini sebagai pemimpin ataupun badan pengurusan hendaklah cekap dalam bermain madah serta kata-kata dalam menjaga hati semua pihak.Khususnya fan.

    "Tanpa Fans,Sape sangatlah skuad bolasepak Perak".

    Ingat serta sedarlah.Jika dah sedar,so amal-amalkanlah...

    "Sukan untuk semua,kebaikan untuk semua.manfaat serta syafiat untuk semua juga".

    "Sokongan tanpa berbelah bahagi serta tanpa prasangka"

    Salam qaulan..

    Likes(0)Dislikes(0)
  5. Yeehaw!

    nampak lengan baju cam belang rimau...hehe.. rasenye joma dah abis kontrak taja jersey 2 season lepas...nampak gaye macam jenama specs je penaja Perak musim 2010.. musim lepas rase2nye pasukan Penang pakai jersey specs... kita tunggu esok camne le rupenye jersi Perak.. harap performance pasukan Perak turut bersemangat dengan jersi baru...:D

    Likes(0)Dislikes(0)

Comments are closed.