12 thoughts on “Perak FA | Kontroversi Atau Konspirasi?

  1. Xman360

    asalamualaikum warga SDN...

    sekarang macam mana dah puas hati dah dengan apa yang korang semua kata kat cikgu & Abgmie hari tu,aku dah agak dah apa yang dikatakan rampasan kuasa oleh Abgmie tu memang akan terjadi,sekarang kita nak selamatkan macam mana lagi,dia ajk KPBPK jadi dia tau la cerita sebenor dalam PAFA. tapi bila dia bagi pandangan,kome kata dia ikut jamil. dengan terkeluarnya artikel ni maka aku harap kita tunggu dan lihat je la apa akan terjadi. Kepada mangkuk mangkuk yang nak sangat rampas kuasa ni,sabor sabor le yop oi...

    Likes(0)Dislikes(0)
    1. Lee Jr

      Salam,

      Teman tau mike ni sape xman 360..tak bagus keje menyamar2 ni backup diri sendiri..nanti orang lagi tak suke..

      sorry credit abis..

      Likes(0)Dislikes(0)
  2. fazly73

    Ni satu hal lagi....bior le ..jangan kaco koje orang...udah elok tu...utang pun tingge sikit...nape le...bile deme amik balik...hutang banyak.

    Likes(0)Dislikes(0)
  3. syidi

    Salam..

    Apa semua ni? Lemas perut la dengan benda-benda macam. Kepada geng-geng yang kononnya nak rampas kuasa tu, jangan pentingkan diri oii. Sabor banyak-banyak. Jangan fikir orang lain setuju sangat dengan tindakan anda semua.

    Pelik la, kenapa nak buat benda-benda macam ni? Seronok ke pegang PAFA ni? Atau memang suka tengok huru hara kat perak ni? Satu bahasa, satu bangsa, satu agama, pun tak boleh nak bincang elok-elok duduk semeja. Kenapa pilih jalan orang yang tak de akal?

    Malu la. Orang luar tengok ini standard orang Malaysia. Fikirlah sendiri bukan budak-budak semuanya. Semua cerdik pandai. Malas dah nak ambik tau benda-benda bodoh ni.

    Likes(0)Dislikes(0)
  4. matyeop

    Salam semua...

    Pasal yang dok kecoh-kecoh tentang artikel nie teman jadi nak ambil tahu sikit. Sekarang ini bila membaca artikel utama ini asyik dok salahkan orang dulu le, macam-macam lagi la yang mana sama-sama pakat hendak tunjuk kehebatan. Teman pun tak tahu le mana nak perginya PAFA nie.

    Bila seseorang ambil alih, maka akan memburukan orang sebelum ini dan akan terjadi seterusnya. Tu yang teman kata masing-masing nak tunjuk kehebatan dan belang. Jadinya nanti bola sepak Perak yang terlentang dan tenggelam terus.

    Tak boleh ke sama-sama bincang, satu rumpun satu negara sama-sama bersemuka untuk memajukan bola sepak Perak...Teman perhatikan lama dah benda nie, kekadang geram gak tengok dok berbalah pasal aliran politik berbeza la...macam-macam lagi laaa. Kalau PAFA dok bergolak, peminat pun rasa hampa malah pemain pun jadi kurang yakin dengan pasukan Perak, mula la tarikan untuk menyarung jersi Perak kian pudar.

    Selamatkan bolasepak Perak. Perkara-perkara yang bodoh pasal politik la tak perlu lah ada dalam artikel ini, menyampah teman tengok..

    Likes(0)Dislikes(0)
  5. chuck

    Salam...

    Orang melayu kitani,pantang dicuit sikitje dah nak melatah yang bukan-bukan.

    sebabtu bercakap or komen berdasarkan nas atau sumber yang harus dipercayai.Bukan sekadar tangkap muat masukjer.Hah..inilah jadinya.Angin bertiup kekiri kita kekiri.Angin bertiup kekanan kitapun kekanan.Tu payahnya jika orang tak berpendirian ni.

    Dare to fail ler yop.Jangan ikut rentak orang kesana kemari tapi diri sendiripun dah jadi macam anak dara diangkut orang kesana kemari.

    Sekali lagi,jadilah seorang insan yang mempunyai prinsip dan berpendirian.bukanya jadi ikutan orang sahaja.

    Pedulikan kata orang jika kitani karut/merepek or what ever sekalipun.Asalkan kita merasakan diri kita masih lagi waras serta apa yang kita lakukan itu kita yakin akan amalan serta sebab/kesanya.Itu sudah cukup.

    "Berani kerana-benar"

    Salam..

    Likes(0)Dislikes(0)
    1. chuck

      Sambungan...

      jika kita merasakan diri kita seakan-akan dikongkong dan masih lagi minda kitani dijajah oleh anasir luar,lupakan tentang Malaysia yang telah lebih daripada 50tahun merdekanya tapi cubalah untuk memerdekakan diri sendiri terlebih dahulu."Be Your Self"

      Likes(0)Dislikes(0)
  6. doyan

    Bila tengok kepada keputusan daripada mesyuarat tersebut,dapatlah disimpulkan bahawa jangan berperasangka buruk dan siasat dahulu betui ke tidak.Tuan Presiden pun boleh berterima kasih kepada kerajaan perak kerana beri sumbangan.Ini orang bawah2 deme yang bermacam2 ediologi...bergaduh,elok la kita bersatu hati demi pasukan Perak yang kita cintai.kalo pegi Stadium masa game nanti...duit tiket kita tuh salah satu sumbangan ikhlas kita pada pasukan perak.

    Jamil tuh dia pun ada telefon setiap daerah tak kira yang ada lagi KPBP mahu pun bekas KPBP...kami2 nih cuma cakap jangan riso kami akan sokong.tapi sebenor nyer...nak bagi dia syok jer.KPBP pun udah terkubur sebenornyer pasal tak buat mesyuarat agung tahunan sebanyak 2 tahun. Dia pun bagi aku bekas Presiden KPBP jer kalo ikut pengesahan rasmi

    Likes(0)Dislikes(0)

Comments are closed.