Jualan & Tempahan Joma Apparel | Perak FA

Promo Apparel Joma Untuk Pengguna seladang.net

Secara rasminya hari ini, pihak pengurusan seladang.net telah membuka tempahan dan penjualan pakaian rasmi pasukan bolasepak Perak Darul Ridzuan untuk semua pengguna berdaftar yang melayari halaman ini.

Senarai harga yang kami berikan amatlah kompetitif dan mampu dimiliki oleh para pengunjung semua berdasarkan sebutharga yang diberi oleh pihak Altra Et Cetera. Semua urusan tempahan dan belian akan dijalankan di halaman ini manakala urusan selanjutnya akan diuruskan oleh pihak Altra Et Cetera.

Jersi Rasmi Joma Untuk Pasukan Bolasepak Perak

Jersi Home & Away Perak FA

  • Jersi Perak ‘Home’ Kuning 07/2008
  • Spec: Logo TM (depan) / MSL (lengan) dan Perak FA.
  • Harga: RM 60
  • Saiz: M / L / XL / XXL
  • Stok Sedia Ada: M / L / XL
  • Jersi Perak ‘Away’ Putih 07/2008
  • Spec: Logo TM (depan) / MSL (lengan) dan Perak FA.
  • Harga: RM 60
  • Saiz: M / L / XL / XXL
  • Stok Sedia Ada: M / L / XL
  • Jersi Perak ‘Away’ Hitam 07/2008
  • Spec: Logo TM (depan) / MSL (lengan) dan Perak FA.
  • Harga: RM 60
  • Saiz: M / L / XL / XXL
  • Stok Sedia Ada: L / XL

Jersi AFC 2008 | Perak FA

Pre Order / Tempahan Awal | Jersi AFC 2008

  • Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
  • Spec: Logo Perak FA /Logo AFC /Logo Fifa Fair Play
  • Harga: RM 60
  • Saiz: M / L / XL / XXL
  • Stok Sedia Ada: M / L / XL / XXL
  • Pesanan awal sudah dihantar pada 9 Mei 2008
  • Semua jersi terbaru mempunyai logo FIFA Fair Play dan AFC

Nama dan Nombor:

  • Setiap satu nombor RM 3
  • Setiap nama RM10 (lumpsum)

Cara membuat pesanan:

  • Jenis Jersi:
  • Jumlah:
  • Saiz:
  • Nama Jersi:
  • Nombor:
  • Jumlah:
  • Nama Penerima: (untuk tujuan pos & tidak didedahkan kepada umum)
  • Alamat: (untuk tujuan pos & tidak didedahkan kepada umum)
  • No. Telefon: (untuk tujuan pos & tidak didedahkan kepada umum)

Contoh pesanan:

  • Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
  • Jumlah: 1 sahaja
  • Saiz: XL
  • Nama Jersi: AHMAD
  • Nombor: 9
  • Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73 + RM 5 (Pos) = RM 78
  • Nama Penerima: Ahmad Bin Mohamad
  • Alamat: No 9, Jalan Pasar Lama, 36000, Teluk Intan, Perak
  • No. Telefon: 019-12345678

NOTA:

  1. Baju jersi AFC Cup 2008 | Perak FA yang dijual tidak mempunyai logo FIFA FAIR PLAY dan AFC CUP 2008 di lengan baju.
  2. Semua penghantaran menggunakan POS LAJU MALAYSIA dengan kadar RM 5 untuk Semenanjung Malaysia dan RM 10 untuk Sabah & Sarawak.
  3. Semua maklumat peribadi pembeli akan dilindungi serta tidak didedahkan kepada umum dan hanya bertujuan untuk pengiriman produk.
  4. Pihak kami sedaya upaya cuba untuk memenuhi segala pesanan pelanggan dengan sebaik mungkin namun segalanya bergantung kepada stok yang ada.
  5. “Font” untuk nama dan nombor jersi akan mengikut spefikasi yang sama dengan jersi asal pemain Perak FA cuma yang membezakan ianya ialah setiap nombor yang anda terima tidak mempunyai “trademark” JOMA pada nombor tersebut. Pihak JOMA hanya mengeluarkan nombor tersebut secara eksklusif kepada Perak FA sahaja dan tidak lagi mempunyai stok untuk jualan kepada umum.
  6. Semua pembayaran boleh dibuat dengan cara dan melalui akaun bank dibawah:
  • Deposit Tunai
  • Pemindahan Telegrafik / Perbankan Internet
  • Deposit Bank Deraf

Pemegang akaun bank: Ahmad Feisal bin Ahmad Rosli.

Maybank
No Akaun: 162302562135

CIMB Bank

No Akaun: 12240034851522

Ambank

No Akaun: 0172012004318

RHB Bank

No Akaun: 16416000013607

Sila simpan resit transaksi anda sepanjang masa untuk tujuan kenalpasti dan e-mail kepada altra.etc@gmail.com butiran berikut sebaik sahaja anda telah mendepositkan pembayaran anda:

  • Bank di mana pembayaran telah didepositkan
  • Jumlah pembayaran
  • Tarikh dan Masa pembayaran
  • Nickname yang digunakan di dalam seladang.net

Contoh email:

  • Bank: Maybank Cash Deposit ATM, Sek.18 Shah Alam.
  • Jumlah: RM 78
  • Tarikh & Masa: 29 April 2008 / 5.15 petang
  • Nickname di seladang.net: YB

Barangan lain seperti Baju “T” / Polo untuk pasukan Perak FA termasuk pembelian berasingan Logo / Emblem AFC Cup 2008 / TM Liga Malaysia / Perak FA / MSL turut dijual.

Penafian: Logo bank yang terkandung di dalam artikel ini adalah hakcipta terpelihara pemilik asal mereka dan gambar 3 jersi Perak FA adalah hakcipta Altra Et Cetera manakala selebihnya adalah hakcipta seladang.net. EVER WELL SPORTS (M) SDN BHD is the sole licensed distributor of JOMA sportswear in the region.

Gambar Jersi AFC 2008 Terkini pada 11:00mlm 7 Mei 2008:

Jersi AFC Cup 2008

Gambar oleh Altra Et Cetera

Likes(0)Dislikes(0)

96 thoughts on “Jualan & Tempahan Joma Apparel | Perak FA

  1. webmaster Post author

    Tempahan untuk Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008:
    Batch 1

    Nickname: mim
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: SYAMIM
    Nombor: 16
    Jumlah:RM40+RM10+(RM3*2= RM6)=RM56 + RM5(pos) = RM 61
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: MIEZ
    Nombor: 3
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 0 (By hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: SHAH
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 0 (By hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: HAZA
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 0 (By hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: EDIE
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 0 (By hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: KHAIRUL
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 0 (By hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: jr
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: JUNIOR
    Nombor: 14
    Jumlah:RM40+RM10+(RM3×2= RM6)=RM56 + RM5(pos)= RM 61
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kia_dgreat
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: KIA
    Nombor: 8
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: acabugs
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: CARLOS
    Nombor: 9
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: MEOR
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: Tiada
    Nombor: Tiada
    Jumlah: RM 40 + (by hand) = RM 40
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ADHA
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: MEOR
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: CORD
    Nombor: 5
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: TOHA
    Nombor: 7
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: PEDOT
    Nombor: 4
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: PADIL
    Nombor: 2
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: UCOP
    Nombor: 6
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ISHAK
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAZQUL
    Nombor: 18
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Pembelian batch pertama ditutup dan batch kedua bersambung di bawah

    Likes(1)Dislikes(0)
  2. webmaster Post author

    Tempahan untuk Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008:
    Batch 2

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: APIZ
    Nombor: 14
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 76
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: MANSUE
    Nombor: 23
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 76
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: zulzia
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ZULZIA
    Nombor: 36
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kerapu
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: ZULKIFLI
    Nombor: 3
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kerapu
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAJMI
    Nombor: 4
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kerapu
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAJIB
    Nombor: 5
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kerapu
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: KHAIRUDDIN
    Nombor: 6
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: kerapu
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: FIRDAUS
    Nombor: 7
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: D_08
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: -
    Nombor: -
    Jumlah: RM 60 + RM 5 (Pos) = RM 65
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: Nadhir
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 18
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (Pos) = RM 81
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: matyeop
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: -
    Nombor: -
    Jumlah: RM 60 + RM 10 (Pos) = RM 70
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: Nadhir
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 87
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (Pos) = RM 81
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Kepada yang sudah membuat pembayaran, sila simpan resit transaksi anda sepanjang masa untuk tujuan kenalpasti dan e-mail kepada altra.etc@gmail.com butiran berikut sebaik sahaja anda telah mendepositkan pembayaran:

    • Bank di mana pembayaran telah didepositkan
    • Jumlah pembayaran
    • Tarikh dan Masa pembayaran
    • Nickname yang digunakan di dalam seladang.net

    Contoh email:

    • Bank: Maybank Cash Deposit ATM, Sek.18 Shah Alam.
    • Jumlah: RM 58
    • Tarikh & Masa: 29 April 2008 / 5.15 petang
    • Nickname di seladang.net: YB
    Likes(0)Dislikes(0)
  3. webmaster Post author

    Tempahan untuk Jersi Perak ‘Away’ Hitam 07/2008:

    Nickname: mim
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: SYAMIM
    Nombor: 16
    Jumlah:RM60+RM10+(RM3*2= RM6)=RM76 + RM5(pos) = RM 81
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: Tiada
    Nombor: Tiada
    Jumlah: RM 60 = RM 60 + RM 0 (By hand) = RM 60
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: BAUN
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 60 = RM 60 + RM10 + (3×2=RM6) + 0 (By hand) = RM 76
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: zulzia
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: ZULZIA
    Nombor: 36
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5(Pos) = RM 81
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: miez3
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: KAMARUL
    Nombor: 14
    Jumlah: RM 60 = RM 60 + RM10 + (3×2=RM6) + 0 (By hand) = RM 76
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: Nadhir
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi:
    Nombor:
    Jumlah: RM60 = RM60 + RM5(pos) = RM 65
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: matyeop
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: -
    Nombor: -
    Jumlah: RM 60 + RM 10 (Pos) = RM 70
    Payment Status: Paid
    Delivery Status: Delivered

    Nickname: Nadhir
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 12
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Payment Status: Pending
    Delivery Status: Pending

    Kepada yang sudah membuat pembayaran, sila simpan resit transaksi anda sepanjang masa untuk tujuan kenalpasti dan e-mail kepada altra.etc@gmail.com butiran berikut sebaik sahaja anda telah mendepositkan pembayaran:

    • Bank di mana pembayaran telah didepositkan
    • Jumlah pembayaran
    • Tarikh dan Masa pembayaran
    • Nickname yang digunakan di dalam seladang.net

    Contoh email:

    • Bank: Maybank Cash Deposit ATM, Sek.18 Shah Alam.
    • Jumlah: RM 58
    • Tarikh & Masa: 29 April 2008 / 5.15 petang
    • Nickname di seladang.net: YB
    Likes(0)Dislikes(0)
  4. amirfsl

    terime kasih admin,,kalo boleh pos sampe ke moscow,teman tempah dah satu..huhu,nanti balik malaysia nanti la teman beli!i love perak!

    jawapan admin: Terpulang kepada pembeli sebenarnya, kalau sanggup membayar harga pengeposan produk tersebut sampai ke ISS pun kami boleh uruskan.

    Likes(0)Dislikes(0)
  5. zakwanlvf_1986

    salam..sgt berminat ngn shirt afc perak..
    selain pos cmne bleh dptkan??

    p/s : next season perak pakai joma lagi ke??

    jawapan admin: Boleh dapatkan melalui cara "by hand" jika anda tinggal disekitar Lembah Klang. Itu pun bergantung kepada tempat yang kami tentukan kelak. Joma masih penaja Perak FA sehingga musim 08/2009.

    Likes(0)Dislikes(0)
  6. miez3

    Terima kasih admin atas info dan daya usaha mike kerana dpt jugak niat dihati ni nak beli jersi Perak pada harga yg agak murah....teman ada meninjau di tempat2 lain tapi harga dlm lebih kurang RM 60 (kt stadium pun ada tapi tak tau le ori ke tak)...itu pun kosong je..takde nombor atau nama....dan yg paling menarik sekali jersi AFC lebih kurang sama dgn jersi Harimau Malaysia....kira bleh le teman pakai jersi ni kalau sokong M'sia nanti hehehe...2 dlm 1....

    Nak tanya admin...utk pembayaran lepas order ni ada dateline ke??
    T.Kasih..

    jawapan admin: Bayaran harus dijelaskan pada atau sebelum 30 April 2008 terutama untuk jersi AFC 2008. Untuk jersi model lain yang ada pada stok kami, anda boleh jelaskan pada bila-bila masa dan kami akan uruskan secepat mungkin penghantarannya kepada saudara selepas semua proses selesai.

    Likes(0)Dislikes(0)
  7. mim

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘Away’ Hitam 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: SYAMIM
    Nombor: 16
    Jumlah:RM60+RM10+(RM3*2= RM6)=RM76 + RM5(pos)=RM81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  8. mim

    jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: SYAMIM
    Nombor: 16
    Jumlah:RM40+RM10+(RM3*2= RM6)=RM56 + RM5(pos)=RM61
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon:(hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  9. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: MIEZ

    Nombor: 3

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  10. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak Away Hitam 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: Tiada

    Nombor: Tiada

    Jumlah: RM 60 = RM 60 + RM 5 (Pos) = RM 65

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  11. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: SHAH

    Nombor: 10

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3x2=6) = RM 56 + RM 5 (Pos) = RM 61

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  12. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: HAZA

    Nombor: 10

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 5 (Pos) = RM 61

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden).

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  13. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: EDIE

    Nombor: 10

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 5 (Pos) = RM 61

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  14. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: KHAIRUL

    Nombor: 10

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + (RM 3×2=6) = RM 56 + RM 5 (Pos) = RM 61

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  15. webmaster Post author

    Menurut saudara Feisal, pemilik syarikat Altra Et Cetera yang memiliki hampir kesemua jenis baju pelbagai jenama pasukan yang bersaing di TM Liga Malaysia, baju jenama JOMA untuk pasukan Perak FA musim ini adalah yang terbaik dari segi kualiti material berbanding jenama NIKE, ADIDAS dan lain-lain.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  16. jr

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: JUNIOR
    Nombor: 14
    Jumlah:RM40+RM10+(RM3x2= RM6)=RM56 + RM5(pos)= RM61
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  17. mim

    sy da selesaikan pembayaran ptg tadi......
    ble gamak nyer jersey2 ini mule diposkan????
    sje je nak menanye.....
    apa2 pon trimekasih kat webmaster n pihak Altra Et Cetera kerana mengadakan penjualan seperti ini....
    sebenarnya dah lame sy cari peluang macam ini x tp x de peluang........

    harap webmaster penjualan dalam bentuk yang lain pula macam sticker seladang.net ke, baju seladang.net atau ape2 sahaje yang melambangkan identiti seladang.net....

    terima kasih....

    jawapan admin: Untuk Jersi AFC 2008 akan dihantar seawal bulan MEI 2008 sejurus selepas kerja-kerja menambah nama dan nombor selesai. Untuk jersi tempahan kedua saudara iaitu jersi Perak FA "Away" Hitam, memandangkan stok itu sudah sedia ada pada pihak Altra Et Cetera, maka ianya dijangka akan tiba dalam tempoh 3 hari ini (selepas proses menampal nama dan no). Pihak kami akan menggunakan "POS LAJU" yang memerlukan tandatangan penerima dan memastikan "sejarah" lalu tidak berulang :-)

    Berkenaan penjualan produk seperti stiker, baju dan lain-lain, pihak kami belum bercadang untuk mengeluarkannya. Namun jika ada rancangan pada masa hadapan, kami akan pastikan saudara akan menerima satu unit setiap barangan tersebut secara percuma dari kami sebagai tanda terima kasih sebagai pelanggan pertama "PROMO JOMA" ini.

    Likes(0)Dislikes(0)
  18. jovan90

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: JOVAN

    Nombor: 8

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  19. kia_dgreat

    # Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    # Jumlah: 1 sahaja

    # Saiz: M

    # Nama Jersi: KIA

    # Nombor: 8

    # Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58

    # Nama Penerima: (hidden)

    # Alamat: (hidden)

    # No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  20. kia_dgreat

    salam..
    tn admin...teman nak bertanya....klo pembayaran gune maybank2u diterime ke???......klo trimer...mcm maner gaye nyer procedur.....nak ngantor email...n sebagainyer..harap dapt penerangan....

    jawapan admin: Semua jawapan anda tanya sudah berada pada penerangan awal artikel di atas. Namun kami terangkan lagi perkara tersebut jika ada yang masih tidak memahaminya. Selepas pesanan dibuat melalui halaman seladang.net ini, pihak kami akan kemaskini pesanan anda pada komen no 1 diatas (untuk jersi AFC Cup 2008). Jika diperhatikan, pihak kami telah "reserved" komen no.1 hingga no.5 untuk kerja-kerja kemaskini tersebut.

    Selepas pembayaran dibuat, anda diwajibkan menghantar email kepada altra.etc@gmail.com dengan contoh butiran berikut:

    Contoh email:

    * Bank: Maybank2U Cash Transfer
    * Jumlah: RM 58
    * Tarikh & Masa: 17 April 2008 / 5.00 petang
    * Nickname di seladang.net: kia_dgreat

    Kepada yang menggunakan perbankan internet, sila simpan "print screen" atau "screenshot" resit digital tersebut untuk rujukan anda dan kami pada masa hadapan. Terpulang kepada anda untuk mengepilkan "print screen" atau "screenshot" resit digital di dalam email tersebut atau tidak.

    Pada kadar seboleh mungkin pihak kami tidak mahu meremeh-temehkan perkara yang mudah ini, namun perkara utama yang harus dilakukan setiap kali kita melakukan transaksi online ialah menyimpan "print screen" atau "screenshot" resit digital tersebut tidak kira samada anda membeli jersi di seladang.net atau perkhidmatan lain.

    Kepada yang membuat deposit menggunakan mesin ATM atau perkhidmatan kaunter bank juga wajib menyimpan resit tersebut sebagai rujukan dan jika anda mempunyai masa yang lebih atau rajin untuk mengirimkan "scan" resit tersebut, pihak kami tiada halangan cuma kami tidak mahu menyusahkan anda sebagai pelanggan dengan pelbagai kerja-kerja tambahan.

    Secara dasarnya, setiap wang yang di depositkan kepada pihak Altra Et Cetera akan di periksa sebaik mungkin untuk mengetahui dari mana datangnya sumber wang tersebut. Jenis Bank, waktu, tarikh dan cara duit tersebut di depositkan adalah faktor utama yang membezakan anda dan pendeposit yang lain.

    Likes(0)Dislikes(0)
  21. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak Away Hitam 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: M

    Nama Jersi: BAUN

    Nombor: 10

    Jumlah: RM 60 = RM 60 + RM10 + (3x2=RM6) + 0(by hand) = RM 76

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  22. miez3

    Salam Admin...

    ada perubahan pada saiz jersi yg diorder tadi...

    Disini di sahkan balik saiz yg sebenar utk rujukan admin..

    Jenis Jersi: Jersi Perak Away Hitam 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: M

    Nama Jersi: BAUN

    Nombor: 10

    T.Kasih

    Likes(0)Dislikes(0)
  23. zulzia

    encik admin.. baju jer ke? short xde???

    jawapan admin: Setakat ini kita menjual baju jersi dahulu, namun jika ada permintaan untuk barangan lain akan di pertimbangkan pada masa hadapan.

    Likes(0)Dislikes(0)
  24. acabugs

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: CARLOS
    Nombor: 9
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 = RM 53 + RM 5 (Pos) = RM 58
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  25. webmaster Post author

    Terima Kasih kepada semua pembeli yang telah membuat pembayaran. Kami ingin memaklumkan bahawa dalam tempoh terdekat ini emblem/logo iron-on untuk Jersi Perak AFC 2008 (replica) akan dikeluarkan. Logo "asli" tidak dijual kepada umum dan hanya dibekalkan oleh pihak AFC kepada FAM sahaja.

    Keutamaan akan diberi kepada mereka yang telah membeli jersi AFC Cup tersebut dari seladang.net. Harga yang disasarkan ialah sekitar RM 15 tidak termasuk belanja pos. Kepada yang mahu membeli emblem sahaja, setiap sepasang akan dijual pada harga RM 30 (termasuk belanja pos dan bergantung kepada stok yang ada).

    Baju Polo keluaran Joma (Micro Fiber) juga akan mula dijual tidak lama lagi. Pilihan warna yang dirancang untuk penjualan kali pertama ini ialah warna kuning dan merah.

    Nantikan berita selanjutnya seawal bulan Mei nanti.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  26. miez3

    Yob admin teman nak tambah order lagi....

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: MEOR
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56

    Likes(0)Dislikes(0)
  27. miez3

    Dan lagi.....

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: Tiada
    Nombor: Tiada
    Jumlah: RM 40 + (by hand) = RM 40

    Likes(0)Dislikes(0)
  28. miez3

    Admin...dua baju yg teman order tadi dijangka akan dibayar dlm minggu depan sebelum 1 Mei insyaALLAH.....harap2 ada lg le stoknya hehehe....

    Likes(0)Dislikes(0)
  29. miez3

    Dan lagi…..

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ADHA
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56

    Likes(0)Dislikes(0)
  30. webmaster Post author

    Kepada yang belum mendapatkan jersi AFC Cup 2008, sila buat tempahan awal kerana bilangan yang dikeluarkan oleh pihak JOMA sangat terhad. Berkemungkinan "batch" yang akan diedarkan pada bulan MEI ini tidak dapat dibeli di butik JOMA sendiri kerana kekurangan stok dan ada kemungkinan tidak dijual lagi selepas ini.

    Joma Retail Price RM 49.90, anda beli di seladang.net RM 45 siap dihantar melalui Pos Laju di Semenanjung Malaysia dan RM 50 di Sabah dan Sarawak.

    Terima Kasih.
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  31. zulzia

    Jenis Jersi: Jersi Perak 'Away' Hitam 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: ZULZIA
    Nombor: 36
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5(Pos) = RM81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  32. webmaster Post author

    Kepada semua pembeli:

    Pihak kami telah dimaklumkan oleh pihak Altra Et Cetera tentang masalah kelewatan penghantaran Jersi AFC Cup 2008 oleh pihak Joma sendiri termasuk beberapa jersi Away Hitam yang tiada dalam stok simpanan.

    Melalui maklumat yang kami terima, jersi-jersi tersebut akan sampai pada Isnin 5 Mei 2008 di Joma Malaysia. Selepas proses menampal nombor dan nama dilakukan, pihak Altra Et Cetera akan mulai menghantar kesemua jersi tersebut kepada pembeli.

    Dijangkakan semua pembeli akan menerima jersi tersebut sekitar antara 8 - 9 Mei. Masalah ini bukan hanya terhad kepada pembeli di seladang.net mahupun di Altra Et Cetera, tetapi turut melibatkan keseluruhan wakil-wakil pengedar dan penjual yang lain.

    Diharap semua pembeli dapat bersabar dan segala kesulitan amatlah dikesali.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  33. sylvershop

    admin, kalau nak tempah jersi perak AFC 2008, masih dibuka lagi ke?

    jawapan admin: Masih dibuka sementara stok masih ada, jika jenis jersi yang anda tempah tiada maka anda terpaksa menunggu sehingga stok selanjutnya tiba.

    Likes(0)Dislikes(0)
  34. miez3

    Salam admin...sorry kacau jap...ada apa2 berita terkini ke pasal kelewatan jersey aritu?Teman tak kisah psl lewat ni..yg penting dpt pakai jersey AFC Perak musim ni hehehe...mana nak dpt yob!Tahun ni je la...tahun depan takde dah kan admin??

    jawapan admin: Baru sebentar tadi pihak Altra Et Cetera memaklumkan kepada kami yang semua barangan tersebut akan sampai ke Joma KL, esok 7 Mei 2008. Semua pembeli akan menerima jersi tersebut dalam minggu ini dan paling lewat pun seawal minggu hadapan.

    Likes(0)Dislikes(0)
  35. miez3

    Terima kasih admin....teman tetap sabor menanti....tadi pun dah ada yg bertanya pasal jersey AFC...teman khaborkan le kata benda ni dah jadi limited edition..harap2 ada lagi le stoknya yek?

    Likes(0)Dislikes(0)
  36. webmaster Post author

    Jersi AFC Cup 2008 telah pun diterima oleh pihak Altra Et Cetera dari wakil pengedar Joma di Kuala Lumpur. Beliau sempat merakamkan sehelai contoh baju tersebut yang masih belum dipasang logo Perak FA dibahagian atas artikel ini.

    Ada sedikit perubahan yang berlaku pada baju tersebut di mana logo JOMA yang sepatutnya berwarna putih telah diganti dengan warna merah. Kurang dari 300 helai sahaja dikeluarkan untuk "batch" kali ini dan tiada pengeluaran akan dibuat pada masa akan datang. Ini bermakna sesiapa yang membeli sekarang adalah pemilik yang terakhir versi baju terbaru AFC Cup 2008.

    Kepada semua pembeli di seladang.net, kerja-kerja menampal nombor dan nama akan dijangka siap petang Khamis ini manakala kerja pengeposan akan mulai dilakukan pada hari Jumaat.

    Buat saudara Miez3, semua pembelian saudara akan diserahkan pada hari Jumaat ini secara by hand di tempat dan masa yang akan dibincangkan kemudian.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  37. miez3

    Salam admin...terima kasih le bebanyak atas info...teman tak kisah le ada perubahan atau tidak...yg penting dpt jersey ori...teman kt sini tetap sabor menanti...dpt gak pakai yg limited edition jersey Perak ni...hehehehe seronok betui!

    Likes(0)Dislikes(0)
  38. D_08

    Admin.........tempahan untuk Jersi AFC Cup masih dibuka??

    jawapan admin: Masih dibuka dan bergantung kepada "STOK" yang ada dalam simpanan ketika ini. Jika saiz yang anda minta habis maka tiada lagi tempahan dapat dilakukan. Menurut Joma Malaysia, mereka tidak lagi mengeluarkan jersi AFC Cup 2008 selepas ini (last batch).

    Likes(0)Dislikes(0)
  39. miez3

    Aii dah siap jerseynya yek??Siap ada emblem & logo AFC skali!Pehh...ni yg tak bleh tahan ni...admin bila agaknya emblem & logo tu nak dikeluarkan...biorpun replica je janji ada drpd takde...

    jawapan admin: Jersi tersebut kepunyaan saudara aBs-, terima kasih kepada beliau yang bermurah hati untuk berkongsi gambar tersebut bersama kita di sini. Emblem tersebut akan dijual dalam masa yang terdekat ini.

    Likes(0)Dislikes(0)
  40. webmaster Post author

    Semua jersi akan mulai dihantar hari ini dan dijangka sampai esok mengikut prosidur biasa Pos Laju Malaysia. Beberapa pembeli telah dimaklumkan oleh pihak Altra Et Cetera tentang penggunaan alamat pejabat yang anda berikan. Ini akan menyukarkan posmen menghantar barangan tersebut jika pejabat anda tidak dibuka Sabtu ini. Kepada zulzia dan jr, sila periksa email anda untuk perkara ini.

    Proses by hand juga akan berjalan serentak malam ini ditempat yang akan ditentukan sekitar Shah Alam. Pihak kami masih menanti seorang lagi pembeli "MIA" iaitu jovan yang masih tidak membayar jersi yang beliau tempah.

    Terima kasih kepada semua pembeli!!!

    "Esok mengkome bolehlah bergaye"

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  41. zulzia

    tengkiu yer en admin kerana keperhatinan.. pg td dah call no yg msg tu.. no sape ntah.. so kompem lar pos ari senin..

    komen admin: Pihak kami dan Altra Et Cetera pada kadar seboleh mungkin ingin memastikan semua pelanggan kami menerima barangan yang mereka pesan secepat mungkin tanpa mengabaikan nilai-nilai keselamatan. Untuk masalah anda yang menggunakan alamat pejabat, nampaknya hari Isnin adalah masa yang terbaik untuk diposkan barangan tersebut serta dijangka sampai pada hari berikutnya. Kepada yang menggunakan alamat rumah, bersiap-sedia untuk menanti barangan tersebut tiba pada hari Sabtu ini.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  42. miez3

    Yob admin teman nak tambah order lagi….

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: MEOR
    Nombor: 19
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56

    yang ni reorder walaupun dah order sebelum ni sbb nak tambah lagi collection bilamana didapati kualiti produk yg terlalu tinggi...rugi le sape tak ambik!

    Likes(0)Dislikes(0)
  43. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: CORD
    Nombor: 5
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  44. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: TOHA
    Nombor: 7
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  45. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: PEDOT
    Nombor: 4
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  46. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: PADIL
    Nombor: 2
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  47. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: UCOP
    Nombor: 6
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM 3 + (By Hand) = RM 53
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  48. webmaster Post author

    Semua jersi telah dihantar menggunakan pos laju Malaysia pada hari Jumaat tempohari dan hari ini (Isnin). Diminta kepada semua pembeli yang telah menerima jersi masing-masing untuk memberikan "updates" tentang penerimaan jersi anda di ruangan komen di bawah.

    Kerjasama anda amatlah dihargai.

    Terima Kasih
    admin

    Likes(0)Dislikes(0)
  49. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ISHAK
    Nombor: 10
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  50. miez3

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAZQUL
    Nombor: 18
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  51. aBs-

    hmm..
    kenapa jersey perak afc kit nie, quality dia amat tidak memuaskan?
    adakah disebabkan joma menjual dengan harga yg murah, kualiti juga joma tidak menitik beratkan?
    saya sebagai penyokong setia perak sedih dengan kualiti jersey perak afc ini..
    seperti tidak berbaloi menunggu jersey ini dengan sekian lamanya..

    komen admin: Boleh lebih specific bahagian mana yang dikatakan tidak berkualiti? Jersi mana yang anda gunakan sebagai perbandingan? Mungkin kita boleh gunakan isu ini untuk "surat tunjuk sebab" kepada JOMA selepas ini.

    Likes(0)Dislikes(0)
  52. miez3

    Salam admin...terima kasih kerana memberi peluang kepada kami ahli2 forum di Seladang.net utk sama2 merasa jersey Perak yg dipakai oleh player2 pada musim ni...mungkin agak terlewat utk menyampaikan kata2 ini tatkala ada yg menyatakan ianya sekadar replika atau bahan yg kurang bermutu dari pihak Seladang.net...

    Teman tidak le begitu arif tentang jersey atau bahan yang digunakan padanya..bagi teman sama je mcm yg dijual di tepi2 stadium ketika perlawanan team kesayangan teman berlangsung...harga yg dijual juga agak mahal iaitu dlm lingkungan RM60 itu pun kosong & belum disertai nama & nombor pemain...

    Pada ketika Seladang.net menawarkan pakej jersey Home,Away & AFC di forum ini teman hanya merasakan mungkin ianya sama seperti jersey2 diluar...tapi bila teman dah dapat jersey2 yg diorder ke tangan teman dan sahabat2 penyokong yg lain, teman rasa bertuah kerana mutu & kualiti yg ada ternyata jauh berbeza dgn jersey berjenama original yg pernah teman pakai....harga agak murah tapi kualiti ternyata mahal!

    Teman & sahabat2 yg lain telah pun mencuba dan memakainya(jersey AFC) ketika perlawanan persahabatan antara M'sia vs Maldives tempohari..selain drpd dpt bergaya & berguna utk menyokong M'sia ketika itu (selain drpd menyokong Perak),ianya juga didapati tidak panas & melekit spt jersey2 lain!

    Teman ingin bertanya pada saudara ABs-....dimanakah saudara mendapat jersey tersebut?Adakah dari syarikat Joma itu sendiri?Jika saudara mendptkannya dari pengedar atau syarikat yg tidak sah maka saudara perlulah menerima hakikat yg sebenarnya...lg satu jika saudara cuba membandingkan kualiti jersey original pasukan tempatan dgn pasukan Eropah memanglah berbeza...kalau tidak silap harga yg ditawarkan juga berbeza..bayangkan la harga jersey pasukan Eropah kesayangan teman juga mencecah RM 250!Itupun teman kirim kt adik teman di Manchester....

    Teman berkata seikhlas hati & bukan membela mana2 pihak....takde saham pun kat Joma...cumanya sekadar yg ada pada jersey ni teman terang2 ckp cukup puashati...teman juga salute pada pengurusan seladang.net kerana berusaha gigih menjayakan penjualan jersey Perak kpd penyokong2 setianya..

    Terima Kasih admin skali lagi...wassalam

    Likes(0)Dislikes(0)
  53. aBs-

    kepada miez,
    saya tidak membandingkan jersey perak afc kit dengan outside replica kit...saya bandingkan jersey perak afc kit dengan perak 1st,2nd,3rd kit , kerana nak bandingkan perak afc kit dengan malaysia supporter version yg berharga rm50 pun tak layak..
    ya, saya dapat direct drp joma ipoh, semasa jersey itu baru sampai ke joma ipoh, first impression saya, bile pegang jersey itu, alamak, semacam ..jauh berbeza dari kualiti perak 1st, 2nd and 3rd kit...mmmmmmeammmmg teramat jaaauhh berbeza kualiiti...kain dah la nipis, cepat kotor..
    btw.jersey tu dijual dlam harga rm40..
    so cuba fikir kembali..berapa harga kos, untuk membuat jersey, itu...bagi saya rm20..lagi rm20 untuk, kos pengangkutan, utittlies dan sebagai nya..
    jersey perak afc limited edition, dan apa salahnya jersey ini dibuat dengan elok ...tak payah nak buat kualiti macam replica nike kah, adidas kah..setanding macam 1st,2nd and 3rd kit cukup..
    lagi satu.. semasa jersey afc kit tu sampai ke joma ipoh, perak 3rd kit jersey juga sampai... bile saya tengok perak 3rd..adus..
    tergelak gelak saya dengan joma..kenapa?
    sebab..jersey perak 3rd kit, itu joma wording berada ditengah tengah , baju (sepatutnya berapa dia kanan) dan warna kuning juga sudah menjadi light..tak konsisten langsung joma..

    Likes(0)Dislikes(0)
  54. acabugs

    Perasan tak logo Perak FA pada jersi AFC lebih nipis berbanding Logo Perak FA pada 1st,2nd dan 3rd kit , saya setuju dengan saudara aBs bahawa JOMA perlu lebih konsisten dalam menghasilkan produknya. Harga RM 40 sebenarnya lebih mahal berbanding dengan jenama lain yang menaja pasukan lain dalam Liga Malaysia yang boleh diperolehi dengan harga rm39.00.

    Beberapa perkara lagi yang tidak konsisten pada JOMA ialah warna Logo JOMA pada Jersi AFC Perak (asalnya putih) kemudian ditukar kepada Merah.

    Logo JOMA pada lengan Jersi 1st dan 2nd Perak FA tidak dihasilkan sama banyak dengan jumlah jersi yang dihasilkan. Saya ke JOMA KL dan dimaklumkan logo berkenaan kehabisan stok. Sepatutnya JOMA perlu meletakkan logo berkenaan pada setiap jersi Perak yang dihasilkan (bukannya berasingan).

    JOMA juga menghasilkan numbering yang tidak konsisten, walaupun replika sepatutnya setiap numbering JOMA perlu mempunyai logo JOMA sebagaimana yang dipakai pada jersi player.kalau JOMA ingin membezakan pun sepatutnya dari segi saiz numbering berkenaan.

    Keseluruhannya pada saya rekabentuk dan kualiti jersi AFC Perak adalah memuaskan kecuali sebagaimana perkara-perkara yang dinyatakan diatas yang sepatutnya tidak diabaikan oleh pihak JOMA .

    Likes(0)Dislikes(0)
  55. miez3

    Salam & terima kasih kpd saudara Abs- & saudara acabugs di atas penerangan di atas...
    Kalau begitulah keadaannya maka samalah dgn apa yg teman dpt tempohari sbb dtgnya dr pihak yg sama iaitu JOMA sendiri...kesimpulan yg teman dpt ialah pihak JOMA sendiri yg tak memberikan respon & kualiti yg baik kpd pembeli2...mungkin sekarang ni target mereka hanya kpd kuantiti shj...mungkin juga stok juga dtg dlm keadaan yg berbagai2 kerana semasa di kilangkan ada perubahan disaat2 akhir & terdpt juga kes dimana ketika dihantar stok2 jersi tersebut mungkin bercampur dgn design2 baru yg mana ini hanya boleh dijawab oleh pihak JOMA itu sendiri(kes logo & warna yg berlainan)...soal kualiti sepatutnya tidak terabai kerana sebagai pembekal & penaja utama pasukan2 ternama perkara2 semcm inilah yg dpt men"jual" nama mereka..bukannya sekadar melepas batuk di tangga...
    Walau apapun...teman tetap menerima jersi 2 yg dibekalkan & dijual ni seadanya...masih selesa dipakai & yg paling penting ianya lebih bagus drpd yg dijual dipasar2 mlm & ditepi stadium...cuma harapan semoga pihak JOMA lebih berhati2 dlm mengeluarkan produk mereka...perlu diingat kadang2 disebabkan oleh sesuatu isu, pihak penyokong seperti kami ini boleh memberi impak yg besar kpd pemasaran sesuatu produk tersebut...sama2lah kita fikirkan..

    Likes(0)Dislikes(0)
  56. miez3

    Salam admin...."Tiada lagi jersi AFC di jual selepas ini. Kalau ada sekalipun harganya adalah sekitar RM 50 sehelai dengan logo Perak FA sahaja"...adakah ini menandakan tiada lg tempahan yg boleh dibuat dgn harga lama?

    Teman harap ada lagi le...sebab sebenornya teman nak order lagi ni ha....

    Berikut order baru teman..

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: APIZ
    Nombor: 14
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  57. miez3

    Dan lagi...

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: MANSUE
    Nombor: 23
    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  58. miez3

    Salam admin...ada order terbaru lagi...

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: MAN

    Nombor: 14

    Jumlah: RM 40 + RM 10 + RM(3X2=6) + (by hand) = RM 56

    Nama Penerima: (hidden)

    Alamat: (hidden)

    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  59. zulzia

    salam en admin.. tempahan jersi afc bukak lg tak?

    jaapan admin: Tempahan telah dibuka semula namun harga jersi tersebut telah menjadi RM 60 kerana mengandungi Logo AFC dan Fifa Fair Play pada lengan bajunya.

    Likes(0)Dislikes(0)
  60. zulzia

    secara otomatik nye mengorder...
    Jenis Jersi: Jersi Perak 'AFC CUP 2008' 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: ZULZIA
    Nombor: 36
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  61. miez3

    Salam admin....

    Ada perubahan pada order yg dibuat..

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: MAN ditukarkan kepada KAMARUL

    Nombor: 14

    Yg lagi dua tu maintain...dan...

    yg paling bestnya kami semua setuju dgn harga yg baru dan sedia membayornye...

    Jadi...agak2 bleh dpt cepat ke stoknya memandangkan duitnya dah standby...

    Terima Kasih...Wassalam..

    Likes(0)Dislikes(0)
  62. miez3

    Salam admin…maaf ganggu time2 sibuk ni Piala M'sia ni..

    Ada perubahan pada order yg dibuat..hmm pening teman..

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008 ditukar kpd Jersi Perak ‘Away’ Hitam 07/2008

    Jumlah: 1 sahaja

    Saiz: L

    Nama Jersi: MAN ditukarkan kepada KAMARUL

    Nombor: 14

    Maknanya member teman yg namanya Kamarul ni tak jadi le pulak ambik jersi AFC ni lepas tertengok teman pakai third jersi ni..adeiihhh...

    Harap admin dpt bagi komen/maklumbalas samada stoknya masih ada lg ke?

    Likes(0)Dislikes(0)
  63. kerapu

    tuan admin,

    tempahan untuk Jersi Perak AFC CUP 2008 masih dibuka ke?

    jawapan admin: Ya, masih dibuka.

    Likes(0)Dislikes(0)
  64. kuzek07

    admin, saye ade menghantar tempahan melalui email.. ini sekali lagi butiran order

    satu soalan, di manakah delivery by hand boleh dilakukan?

    komen admin: Tidakkah anda memahami penjelasan yang terdapat pada artikel di atas? Semua pesanan dan pembelian harus dibuat di halaman seladang.net dan bukannya melalui email. Lokasi delivery by hand hanya akan diputuskan pada saat akhir penghantaran.

    Likes(0)Dislikes(0)
  65. NADEHIRU

    salam... tempahan jersi PERAK AFC CUP 2008 masih dibuka lagi ke ? dan stok banyak lagi ke... tempoh sampai bila bleh tempah kalau tempah dalam bulan julai sempat lagi tak? maaf bertanya....

    jawapan admin: Semua jualan produk tidak pernah ditutup buat masa ini. Kita menjualnya sepanjang masa selagi termampu. Kalau pesanan yang anda minta tiada dalam stok maka kita terpaksa membuat order secara terus melalui Joma Malaysia. Biasanya kita tiada masalah tentang stok jersi yang dijual, cuma nameset dan nombor sahaja yang selalu kehabisan dan perlu menunggu untuk pesanan sampai. Berkenaan jersi AFC Cup 2008 kita jual berdasarkan stok yang ada, jika tiada kita terpaksa menempah di Joma Malaysia. Itu pun bergantung jika Joma Malaysia mempunyai stok.

    Likes(0)Dislikes(0)
  66. NADEHIRU

    ok... tima kasih.... saya akan membuat tempahan dalam masa 3 minggu dari sekarang... saya student lagi... kalau buat bayaran pakai postal oder boleh ke tak selain guna cara bank...

    jawapan admin:
    Semua pembayaran boleh dibuat dengan cara dan melalui akaun bank dibawah:

    Deposit Tunai
    Pemindahan Telegrafik / Perbankan Internet
    Deposit Bank Deraf

    Likes(0)Dislikes(0)
  67. miez3

    Salam admin...semua tempahan yg dibuat tempohari telah diterima dgn jayanya...semua pihak sahabat2 teman berpuashati....harap ada lg kerjasama pada masa hadapan...oops lupa plak...semuanya telah dibuat pembayaran melalui tatacara pembayaran seperti di atas..
    T.Kasih

    Likes(0)Dislikes(0)
  68. D_08

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: M
    Nama Jersi: -
    Nombor: -
    Jumlah: RM 60 + RM 5 (Pos) = RM65.00
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No. Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  69. Nadhir

    Assalammualaikum... saudara admin... saya nak buat tempahan sekarang...

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008′ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 18
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No Telefon: (hidden)

    saya akan memaklumkan dengan menghantar email kepada pihak pengurusan sebaik saya telah membuat bayaran tempahan..

    terima kasih.

    Likes(0)Dislikes(0)
  70. kerapu

    tuan admin, ini tempahan dari saya.

    Tempahan 1
    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: ZULKIFLI
    Nombor: 3
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73

    Tempahan 2
    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAJMI
    Nombor: 4
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73

    Tempahan 3
    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: NAJIB
    Nombor: 5
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73

    Tempahan 4
    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: KHAIRUDDIN
    Nombor: 6
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73

    Tempahan 5
    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008’ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: L
    Nama Jersi: FIRDAUS
    Nombor: 7
    Jumlah: RM 60 + RM 10 + RM 3 = RM 73

    Saya bercadang untuk mengambil tempahan tersebut secara 'by hand' kerana saya tinggal di Selangor.

    Likes(0)Dislikes(0)
  71. kerapu

    tuan admin, bayaran telah dibuat dan telah di emel. terima kasih

    jawapan admin: Terima kasih untuk bayaran yang anda buat. Pihak kami akan menunggu maklumbalas dari Altra Et Cetera untuk urusan selanjutnya.

    Likes(0)Dislikes(0)
  72. Nadhir

    assalammualaikum... saudara admin... saya ingin bertanya... sekiranya saya ingin menambah bilangan tempahan... saya belum menerima lagi tempahan yang saya tempah sebelum ini... saya nak tambah lagi... adakah wang pos perlu dikira sekali untuk tempahan yang terbaru ini ataupun dikira sekali dengan penghantaran untuk tempahan yang sebelum ini sekali dengan tempahan terbaru... saya harap saudara admin dapat membantu saya... terima kasih..

    Likes(0)Dislikes(0)
  73. miez3

    Salam saudara Nadhir....biar saya bantu anda..

    Utk persoalan anda tentang wang pos atau caj penghantaran melalui pos hanya tertakluk melalui satu pembelian sahaja..

    Contohnya :

    1 helai jersi AFC 1 caj untuk 1 pos laju sahaja
    1 helai jersi Away 1 caj untuk 1 pos laju sahaja

    Ini kerana disebabkan sekiranya pihak Seladang.Net ingin menghantar secara pukal kepada anda berat timbangan akan bertambah dan caj pos juga akan bertambah...bayangkanlah sekiranya anda beli 10 helai dan hanya RM 5 sahaja yang anda bayar pada mereka....mana la cukup kan?

    Pada saya caj pos yang dikenakan agak murah berbanding sistem jualan melalui pos yg lain...diharap penerangan saya ini dapat membantu anda...

    Sekiranya masih samar2...kita sama2 tunggu penjelasan dari pihak admin sendiri...saya sekadar membantu..

    Terima kasih..

    Likes(0)Dislikes(0)
  74. Nadhir

    salam... terima kasih kepada miez3... pertolongan anda saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih... sekarang saya dah mengerti dan faham... terima kasih sekali lagi kerana membantu...

    Likes(0)Dislikes(0)
  75. Nadhir

    Assalammualaikum... saudara admin... saya nak tambah tempahan lagi... berikut keterangan tempahan saya...

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘Away’ Hitam 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi:-
    Nombor:-
    Jumlah: RM60 = RM60 + RM5(pos) = RM 65
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No Telefon: (hidden)

    Sekian terima kasih...

    Likes(0)Dislikes(0)
  76. zulzia

    Salam admin.. Saye ingin bertanye ni. Ade ke jersi AFC yg berlengan panjang dan bersaiz S. Orang rumah macam berminat je.

    jawapan admin: Tiada Jersi AFC berlengan panjang apatah lagi bersaiz S di jual kepada umum setakat ini.

    Likes(0)Dislikes(0)
  77. D_08

    Teman udah bank in RM65.00 sekejap tadi........teman udah email pada alamat email yg tertera kat atas.......
    tq .....

    Likes(0)Dislikes(0)
  78. altra.etc Post author

    Salam semua,

    Untuk info anda, kami sudah membuat 'follow-up' berkenaan pesanan-pesanan anda sejak awal minggu lagi dan sehingga tengahari hari Khamis, 3 Julai 2008, pihak Joma Kuala Lumpur masih menunggu 'nameset' yang telah ditempah daripada Joma Ipoh.

    'Follow-up' berikutnya akan terus dibuat esok untuk memastikan samada pesanan 'nameset' tersebut telah diterima.

    Kami akan memaklumkan perkembangan lanjut kepada anda. Segala kesulitan kerana kelewatana ini amat dikesali.

    *Untuk saudara zulzia, pesanan penggantian jersi serta 'nameset' akan tiba bersama-sama dengan pesanan ini.

    Harap maklum.

    Terima kasih atas kesabaran anda.

    akualtra.com

    Likes(0)Dislikes(0)
  79. Nadhir

    Assalammualaikum... saya telah membuat bayaran pada pihak altra.etc(at)gmail.com... saya juga telah memaklumkan tentang pembayaran saya pada pihak altra... harap maklum... saya kini menunggu proses penghantaran jersi yang telah ditempah...

    terima kasih...

    Likes(0)Dislikes(0)
  80. Nadhir

    Assalammualaikum... saya ingin memaklumkan yang saya telah menerima jersi yang ditempah dengan selamatnya...
    saya amat berpuas hati... diharapkan kerjasama ini dapat dikekalkan pada masa yang akan datang...

    terima kasih daun keladi... lain kali boleh beli lagi...

    Likes(0)Dislikes(0)
  81. matyeop

    admin,
    saya ada tempah baju pd 14 jul 08, 1 = baju away dan 1 = jersi afc...pembayaran telah bayar dalam maybank transfer fund....harap tgk2kan yeee,tq

    jawapan admin: Kami tidak pernah menerima sebarang tempahan dari anda sehingga kini. Jika anda membuat tempahan secara terus melalui email kepada wakil pengedar kami "Altra Et Cetera" tanpa membuat tempahan melalui seladang.net maka kami menganggap tiada urusan "JUAL BELI" dilakukan di seladang.net.

    Dalam kata lain sebarang masalah, aduan mahupun perkara berbangkit berkaitan jersi dan lain-lain tidak akan dilayan oleh pihak pengurusan seladang.net. Anda diminta berurusan secara terus dengan "Altra Et Cetera" tanpa membabitkan pengurusan seladang.net secara langsung atau tidak langsung.

    Semua pembeli wajib menempah melalui halaman seladang.net dan bukannya menempah secara terus kepada pihak "Altra Et Cetera". Bukankah semuanya telah dinyatakan secara jelas di dalam artikel Jualan & Tempahan Joma Apparel | Perak FA.

    Likes(0)Dislikes(0)
  82. zulzia

    salam admin. maaf menggangu yer. cume nak maklumkan saya udah pun terima jersi AFC beberapa minggu yang lepas. terima kasih daun keladi.

    Likes(1)Dislikes(0)
  83. matyeop

    saya ingin maklumkan bahawa saya telah memasukan duit kepada akaun maybank admin sebanyak rm 140 melalui maybank transfer fund tanpa membuat pesanan terlebih dahulu...boleh bantu saya...pesanan saya seperti berikut:

    jenis jersi: jersi perak 'AFC CUP 2008'
    jumlah: 1
    saiz : L
    jumlah: RM 60 + RM 10 (POS) = RM 70
    nama penerima : (hidden)
    alamat: (hidden)
    no telefon: (hidden)

    jenis jersi: jersi perak 'Away' Hitam
    jumlah: 1
    saiz : L
    jumlah: RM 60 + RM 10 (POS) = RM 70
    nama penerima : (hidden)
    alamat: (hidden)
    no telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  84. Nadhir

    Assalammualaikum... saya ingin menambah lagi pesanan jersi saya... berikut adalah butiran keterangan...

    Jenis Jersi: Jersi Perak ‘AFC CUP 2008′ 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 87
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  85. Nadhir

    Assalammualaikum... saya telah membuat bayaran kepada pihak pengurusan... sekarang saya sedang menantikan pengantaran jersi yang telah ditempah... terdapat lebihan wang yang perlu diberikan semula pada saya kerana saya telah membayar lebihan jumlah wang... harap pihak pengurusan peka akan makluman ini...

    Likes(0)Dislikes(0)
  86. syidi_black

    Maaf ye saya ingin bertanya sesuatu. Ada tak kedai jual jersi Perak yang ORiginal ni di KL, jika ada boleh tak bagi alamat. Terima kasih.

    jawapan admin:

    Joma Malaysia Showroom
    Pertama Complex
    Lot 2, 105-106, 2nd Floor,
    Jalan Tuanku Abdul Rahman,
    50100 Kuala Lumpur.

    Likes(0)Dislikes(0)
  87. Nadhir

    Assalammualaikum... saya ingin menambah lagi pesanan jersi saya… berikut adalah butiran keterangan…

    Jenis Jersi:Jersi Perak Away Hitam 07/2008
    Jumlah: 1 sahaja
    Saiz: XL
    Nama Jersi: NADHIR
    Nombor: 12
    Jumlah: RM60 + RM10 + RM6 = RM76 + RM5 (POS) = RM 81
    Nama Penerima: (hidden)
    Alamat: (hidden)
    No Telefon: (hidden)

    Likes(0)Dislikes(0)
  88. silverstate69

    Hi admin,

    Sorry. Saya tahu ini mungkin terlambat, tetapi saya ingin bertanya jika masih ada stok lagi untuk Jersi AFC?

    Thank you :)

    Likes(0)Dislikes(0)

Comments are closed.